Terzi Mankeni İzleyicilerine Özel Converse İndirimi

Herkese Merhaba :)
 
Umarım herkes yazdan kalma bu güzel günlerin keyfini çıkartıyordur.
Zaman zaman burayı ihmal ediyorum, boş bırakıyorum, kabul! Bahanelerim de çok ama dikişe ve üretmeye hiç ara vermedim. Aynı zamanda küçük bir işbirliğine de imza attım :)
 
Converse giymeyen yoktur diye düşünüyorum. Benim de iş dışında resmi giyeceğimdir Converse. Hatta aile arasında bu konuda çok espri yapılır :) Converse ürünlerini bu kadar severken işbirliğine kayıtsız kalamadım :)


 
 Evet, Converse'ten size özel %10 oranında indirim var :) Bu indirimden faydalanmak içinse beğendiğiniz ürünü sepetinize ekledikten sonra indirim kodu kısmına terzimankeni yazmanız yeterli. Bundan sonrası kargo halledecek :)
Unutmayın, kampanya 1 Ocak tarihine kadar geçerli!

 Keyifli alışverişler :)
 
 
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar