Penye Denemeleri Vol.2 : Kalem etek

 
Merhabalar
 
Penye denemelerime son hız devam ediyorum, Bu sefer hedefimde kalem etek vardı. Severek giydiğim bir kalem eteğimi kumaşın üzerine koyup kestim. Zaten penye bir etek olduğu için de dikiş payı vermedim. Eteğin tamamını çift iğne ile diktim, dikiş temizliği vs derdim olmadı. Beline lastik geçirdim. Ve 1 saate eteğim hazırdı. Tamamen dik-giy-çık kolaylığında :)
 

Kumaşım yine Bakırköy pazarından, kocaman parçayı 3 liraya almıştım, çok rahat yumuşacık bir penyeydi. O yüzden hiç sorun yaşamadım dikerken. Artık yavaş yavaş penye korkumu yeniyorum sanırım :)
 

 
Sevgiler


Yorumlar

  1. kumaşın desenine bayıldım, güle güle giy :))

    YanıtlaSil
  2. Böyle kendinden desenli kumaşları çok seviyorum. Eteklere de güzel bir hava katıyor. Sizin eteğiniz de şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklisiniz :) ayrica cok tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Temel bir parça olmuş sanki,deseni ben de çok sevdim..

    YanıtlaSil
  4. Eteğin kumaşı gerçekten şahane, Aztek Etek :)). Ben bu eteği mini, üzerinde bol beyaz salaş bir gömlek ve siyah bootielerle hayal ettim, çok hoşuma gitti. İyi günlerde giyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de şık bir kombin olabilir :) tesekkur ederim ayrica :)

      Sil
  5. Çok güzel bir etek gerçekten birçok şeyle kombin edilebilir :)
    Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim hosgeldiniz bloguma :) mutlaka ugrayacagim :) sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar