Ödüllendim :)

Herkese Merhaba
 
Pastırma yazının son günlerini keyifle geçirin azizim, bir daha uzunca bir süre böyle havalar yok :)
 
Çok sevgili edikis.com bloğunun sahibesi Tetyana ve yaldizlifikirler.blogspot.com.tr blogunun sahibesi Kevser beni böyle güzel bir ödüle layık görmüş :) Nasıl sevindim nasıl mutlu oldum, kendilerine buradan çok çook teşekkür ediyorum :) Son günlerde dikiş aşkımın neredeyse yok olmasına, hiç dikiş dikememe, ilhamımı kaybetmeme ilaç gibi geldi :)
 
İyi ki varsınız :)
 
 
Bu ödülün amacı bloggerlar arası farkındalığı ortaya çıkarmakmış, etkinliğe katılmak için ise aşağıdaki şartları yerine getirmek gerekiyor;
 
1. Sizi ödüllendiren bloğun linkini paylaşmak
2. Ödülün fotoğrafını paylaşmak
3. 15 arkadaşa bu ödülü hediye etmek
 
Ben herkesi ayrı ayrı çok sevdiğim ve çok severek takip ettiğim için herkese armağan ediyorum :)
 
Böyle güzel etkinlikler de olmasa blog yazmanın ne anlamı kalır değil mi :)
 
Sevgiler


Yorumlar

Popüler Yayınlar