Kalpli friendship

Merhaba :)
Daha önce burada yaptığım, daha doğrusu yapmaya çalıştığım bilekliği tekrar denedim ve bu sefer yapım aşamalarını da fotoğrafladım :)
Etamin, kanaviçe ya da orlon ip diye anılan bu ipi kullandım. Krem ve aslında koyu vişne çürüğü bir renk, fotoğraflarda rengi daha açık çıkmış.


İplerin uzunluğu 150 cm. ama 130 cm. gibi bir uzunluk da iş görür çünkü bende epey ip arttı. İplerin sıralaması aşağıdaki gibi, krem olan fon, vişne çürüğü de kalpleri oluşturacak.


Düğüm atmaya en kenardaki krem rengi iplerden başlayıp içe doğru gidiyoruz ve içe geldiğinde birbirlerine düğüm atıyoruz. Unutmayın hep 2şer düğüm olacak :)


Bu aşamada en kenardaki vişne çürüğünden başlamayıp bir sonraki krem rengi ipi dışa doğru düğümlüyoruz.


Sonra vişne çürüğü iplerle içe doğru düğüm atmaya devam ediyoruz.


Yine burada da vişne çürüğünü dışa doğru düğümleyip içe gelen beyazla düğüm atmaya devam ediyoruz.



Üstteki şekilde kalbin üst kısmının oluştuğunu görebilirsiniz, buradan sonra vişne çürüğü ipleri içe doğru düğümlüyor ve alttaki kalbi oluşturuyoruz :)


Kalp oluştuktan sonra iplerin sıralaması ilk başta ki ile aynı oluyor ve krem ipleri yine içe doğru düğümlüyoruz.


Ve böyle devam ediyoruz :) Umarım yazı yardımcı olur, ayrıca ben yapım aşamaları için buradan faydalandım :)


Yorumlar

  1. ay ne hoş :) hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş. ben hiç beceremiyorum böyle şeyleri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) sizinde dikiş projeleriniz harika ;)

      Sil
  3. Bir zamanlar gençkene ne çok yapardık bu bilekliklerden şimdi unuttum. Yaptıklarınızı görünce o yıllara geri gittim. Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) çok yaşlanmışsınız gibi bahsetmişsiniz ama bence hala pek çok gence taş çıkartırsınız ;)

      Sil
  4. kız arkadaşıma yapasım vardı böyle birşey ama kör olmaya değer mi bilemiyorum hazırını satın almak daha mı akıl karı acaba bir erkek için :/
    emeğinize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yapabiliyorsanız bence uğraşmaya değer ;) ama ben bu işlerden anlamam derseniz satın almaktan başka şansınız yok gibi :)

      Sil
  5. Aa süper sevimli! Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş yapımı kolaymış uzun zamandır yapmayı düşünüyordum fakat bu tür ipleri bulamıyordum siz nerden buldunuz söylerseniz hemen birkaç tane yapıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpleri her yerde kolaylıkla bulmanız mümkün, benim kullandığım ipler kanaviçe yapımında kullanılıyor ama yün iple de yapılabilir :)

      Sil
  7. En büyük duacınızım sanırım. İlk yaptığım bir gecemi alsa da her düğümde Allah razı olsun dedim neredeyse :) Çok istiyordum yapabilmeyi.. Tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş elinize sağlık bileğimize nasıl bağlıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgünün ucunda biraz ip bırakın, başlangıç kısmında da düğüm yeri var bu şekilde bağlamak kolay olur. Geç cevap için kusura bakmayın. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar