Balıkesir'den sevgilerle

Merhabalar :)
Başlık yanıltmasın, hala Kıbrıs'tayım :) Sadece bugün Kıbrıs'taki Balıkesirlilerle buluştuk, Balıkesir yemekleri yaptık, bol bol Balıkesir'i andık, yani Balıkesir'e gitmiş kadar olduk :) Gelelim Balıkesir yemeklerine :)

Soğanlı ekmek
 Mayalı hamur arası taze soğan-lor-maydanozun muhteşem birlikteliği :)


Sıyırma (taze fasulye salatası )
Haşlanmış taze fasulye ile limon-sarımsak-zeytinyağının lezzet patlaması :)


Mısır keşkeği
Kırma mısır, tavuk eti, kuru fasulyenin uyumlu buluşması :)


Yorumlar

  1. Oyyyyy akşam akşam vallahi ağzım sulandı yemin ederiiiiiiiiim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D buyurun hem Kıbrıs'a hem Balıkesir'e beklerim :)

      Sil
  2. Keşkek başlı başına çok güzel bir meze-yemek, bir de mısırla ımmm kimbilir nasıl olmuştur. Ben de üniv. ilk senemi Aydında okumuştum, Egeyi özlemle anmış oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet egeye özgü çok lezzetli bir yemek :) anılarınızı tazeleyebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar