beğenilmeyen/yarım kalan işlerden inciler

  İlk dikiş denemelerim. Kalıpları da Burda'dan. Hangi sayı olduklarını hatırlamıyorum ama görünüşe bakılırsa olan kumaşlara olmuş :) Şu şarkı geldi aklıma, "katinanın elinde makası,dikemez ah dikemez" :D
Bu alttakinin kalıbı Burda'nın pratik dikiş sayısından ama yılı hatırlamıyorum. Kumaşını çok severek almıştım ama bildiğiniz mahvettim kumaşı, keşke öncesinde başka bir kumaşla deneseydim :/ Neyi eksik yada fazla pek anlamadım ama olmadı :)


Bu kalıp da yine Burda'dan. Bunu gizli fermuar aşamasında takıldım, ne yaptıysam nasıl denediysem o fermuar bir türlü gizlenmedi :)


Bu bluzun kalıbını bi tişörtümden çıkardım. Tişört penyeydi ama kumaş ipek olunca tabiki dar oldu :) Esnememe ihtimalini düşünmedim tabi ben :) Bunda da olan güzelim kumaşa oldu :)


                           Ama tabi yılmadım, hala final sınavlarından önce birşeyler dikmeye çalışıyorum :)

Yorumlar

  1. :)) benimde terkedilen o kadar çok projem var ki...sizi çok net anlayabiliyorum...bloguma beklerim ben de...

    YanıtlaSil
  2. sormayın,olan hep kumaşlara oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar