DIY: Siyah Bluz

Uzun, upuzun, hatta yıllar sonra gelen bir Merhaba,

Son yazımın üzerinden 1 yılı aşkın bir süre geçmiş. Bununla övünmüyorum tabi ki, benim için utanç tablosu gibi.. Çünkü blogtan uzak kaldığım gibi dikişten de uzak kaldım. Hatta sosyal medyada bile pek aktif değildim. Elbette sizleri takipteydim. Ancak sadece takiple yetindim, ne kumaşlarıma el sürdüm, ne makineme. İçimden gelmedi dolayısıyla vakit ayırmadım. (pişmanım evet ) Bu süre içerisinde emin oldum ki dikiş benim nefes alabildiğim nadir yerlerden biri. Umarım bir daha böyle uzun bir ara vermem.

Gelelim yazının konusuna. H&M'den aldığım bu siyah ama yakası beyaz bluz çok severek giydiğim bir giysimdi. Ancak bu sevgim beyaz yakası siyahlarla yıkanmanın hezimetine uğrayınca tersine döndü. Dolap köşelerinde unutulmaya mahkumken dikişe geri dönmeye karar verdiğimde elime alıp yakasından kurtuldum.


Arkasında gizli fermuar olduğu için yaka şeklini değiştiremedim. Yakayı dikkatle kesip beyaz kısımlardan olabildiğince kurtulduktan sonra siyah kumaş kalemiyle görünen kısımları boyadım. Bu kalemlerden artık hemen hemen her yerde var, kolaylıkla bulabilirsiniz.


Yakasız da hiç bir şeye benzemeyince biraz hareket katmak için volan hazırlayıp etek ucuna diktim. Ama hayal ettiğim gibi olmadı. Haksız mıyım? :)


Volanı söküp kollara dikeyim dedim. Baktım böyle daha hoş oldu devam ettim. 



Yakasında bulunan boncuklarla da süslemeyi yapıp renk kattığıma göre proje tamamlanmıştır. :) Volanlarda kullandığım siyah kumaşımı instagramda H.R.N.KUMAS tan sipariş vermiştim. Çok ilgili ve tatlı bir satıcı, tavsiye ederim.



Sevgiler..

Yorumlar

Popüler Yayınlar