Hayaller Gerçekleştirmek İçin Vardır

Merhaba,

Evet! Hayaller gerçekleştirmek için vardır :)

Bu modeli çok uzun zaman önce telefonumda çizmiş, sonra da bir köşede unutmuştum. Kumaşlarımı karıştırırken daha önce burada bahsettiğim kumaşımı görünce aklıma geldi. 2012 kasım sayısındaki 132 numaralı modelle birleşince, hayalim bir parça gerçekleşmiş oldu :)

Bu sıcak yaz günlerinde belki ceket görmek istemeyebilirsiniz.

Gelelim modelin hikayesine, dergide kalıp 3 farklı şekilde verilmiş; bluz, deri ceket, elbise. Kalıp tüm modellerde v yakalı verilmişti. Bu yüzden yakada biraz oynamak zorunda kaldım. Kenarlarda hazır biye kullandım. 



İki kenarda iç kısımlara lastik diktim ki bele daha iyi otursun, daha derli toplu görünsün. Tüm bunların dışında oldukça basit ve pratik bir model oldu. Giymek için sonbaharın gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum :)


Herkese mutlu pazarlar dilerim :)

Yorumlar

  1. çok şık görünüyor, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. kış gelse de ceketler mi diksek ne güzel olmuş dedik aksine:) çok güzel olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet artik kis gelsin bol bol ceket dikelim :) cok tesekkur ederim ayrica :)

      Sil
  3. Modelle beraber kombinde çok güzel olmuş
    Bu kumaş üzerinde dışa doğru pürüzleri olan bir kumaş mı
    Ben böyle bir kumaştan uzun yelek etek takım ve kızıma da sonra kaban dikmiştim
    Ellerine sağlık güzel günl giymen dilegimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet disa dogru puruzleri olan siyah beyaz karisik bir kumas, aslinda bende etek dikmeyi planliyordum ama ceket olarak fikir degistirdim :) cok tesekkur ederim :)

      Sil
  4. Bende çok beğendim , ellerinize sağlık.Kumaşın rengi dokusu modele çok uymuş :) Güzel günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şık görünüyor. Böyle pratik bir ceket dikmeliyim ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) evet kis geliyor ceketlere yatirim yapmak lazim :)

      Sil
  6. cok begendım cok guzel olmus keske bende dıkıs dıkmeyı bılsem boyle seylerı gordukce ıcım gısıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) sizde öğrenebilirsiniz internette cok cesitli kaynaklar var, basit projelerle baslayip kendinizi gelistirebilirsiniz :)

      Sil
  7. Bence gayet güzel olmuş, kollarda kıvrıldımı model tamamdır;) ben çok beğendim. Güzel günlerde giyilsin;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar