Çiçekli Basit Ceket

Merhaba
Demeyin sakın; ceket ama nasıl basit?
Basit çünkü vatka yok, astar yok, yaka yok :) Bundan kolay ne var dimi :) Daha önce buklet kumaştan Chanel versiyonu dikmiştim, buradan bakabilirsiniz. 
Peki bu çiçekli kumaş size tanıdık geldi mi?
İkea'yı sıkça ziyaret edenler bence bilir :) Gülmeyin söylüyorum ne olduğunu, İkea'nın perdelerinde kullandığı kumaş :) -aa ama gülmeyin lütfen- Tamamen orada ki görevlinin yanıltması :) İkea'yı gezerken gördüm kumaşı, aaa ne harika ne güzel kumaş. Hemen sordum tabi bu döşemelik kumaş mı diye, o da yok bu döşemelik için çok ince dedi. Yani kıyafetlerde kullanılır mı diye sordum, tabii dedi :) Ama hangi akla hizmetse gidip 1 metre aldım kumaştan. 1 metreden ne olur ki diye düşünürken cekete karar verdim. Neyse ki eni genişti kumaşın, ona rağmen kollar için yetmedi, kısa yaptım bende :)



İnci düğmeleriyle çok romantik oldu bu ceket :)
Sevgiler

Yorumlar

  1. Bence çok hoş olmuş.güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. çookkk tatlıı olduu :) bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç belli olmuyor çok da sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. niye gülelim yahu, ben de hep kıyafet kumaşı alışverişi için bakıyorum İKEA'ya. hem hayalgücü bizim değil mi, istediğimizi dikeriz. ceket harika olmuş, çok yakışmış bu kumaş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İkea bu kumaşı perdelerde kullanmış genelde,ama olsun hafif kalın olunca sıcak tutuyor :)

      Sil
  5. Bence gayet güzel olmuş, ben sınırlamalardan hiç hoşlanmayan biriyim, döşemelik de olabilirdi. Neden olmasın. Bence çok çok hoş olmuş;) Ellerinize sağlık. Çiçek desenini çok severim, güzel günlerde giyiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş iyi günlerde giyin inşallah

    YanıtlaSil
  7. Tam yaza uygun bir ceket olmuş, cıvıl cıvıl. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim hiçte döşemelik gibi durmamış

    YanıtlaSil
  9. İyi ki de yanıltmış:) Çok çok güzel olmuş.Söylemezsen kimse bilmez zaten.O zaman döşemelik kumaşlara başka bir gözle bakmak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, çok güzel desenli döşemelik kumaşlar denk geliyor bazen :)

      Sil
  10. Bence gayet harika olmuş, romantik çiçekli incili herşeye bayılan biri olarak gözlerimde çizgifilmlereki kalp işaretleri ile bakıyorummm :))) ayrıca bir tekstil mühendisi olarak diyim hemencik ;) bazı döşemelik kumaşlar rahatlıkla giyimlik olarak da kullanılabiliyor ;) içiniz rahat olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) beğenmenize sevindim :)

      Sil
  11. Söylemesen kesinlikle anlaşılmaz :)

    YanıtlaSil
  12. Rengi çiçekleri ve düğmeleri çok güzel üstelik dikişten bıktırmayacak bir model daha ne olsun
    El emeği değeri ölçülemez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız el emeğinin değeri ölçülemez. Modeli kesinlikle tavsiye ederim,oldukça kolay :)

      Sil
  13. Çok beğendim. İnşaALLAH İdeal kumaşı bulunca bende dikeceğim. Fikir için teşekkürler :))
    Symcouture.blogspot.fr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) senin ceketini de bekliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar