çiçekli bermuda

Uzun zaman sonra herkese merhaba :) 
Final sınavları dolayısıyla epeydir yoktum, dün bitti sınavlar, 10 günde girdiğim 13 sınavdan sonra ancak kendime gelebildim :P Tabi dinlenmiş, enerji depolamış hazır ve nazır makinenin başına geçtim vakit kaybetmeden :) Ve huzurlarınızda çiçekli bermuda :) Model yine Burda dergisinden ama sayıyı hatırlamıyorum, dergiyi de bulamadım zaten :s Bu benim ilk şort denemem. Aslına bakarsanız şort dikmek bluz dikmekten çok daha kolay geldi bana. Sadece fermuar kısmı biraz uğraştırdı o kadar, ama bluz dikmeye kalksaydım yok kollar oturmadı vay efendim yakayı pervazdı falan filan :) Bir de gizli cepleri var ama sandığım kadar zor değilmiş.


                           

Kumaşın arta kalanından çanta diktim ama denemek için. Vakit bulduğumda aynı kalıbı deriden dikmeyi düşünüyorum, becerebilirsem :) Deri diken, tecrübe edinen, gören bilen duyan varsa tavsiyelerini bekliyorum :)




Yorumlar

Popüler Yayınlar