mavi dönüşüm

Eski bluzumdan yeni tişörtüme :)
Penye kumaşla ilk kez çalıştım o yüzden ufak tefek problemlerle karşılaştım. Mesela dikiş atlamaları oldu, önce makinemde bir sorun var diye düşündüm ama uygun iğne kullanmadığımdan kaynaklanıyormuş.
Yapımı çok kolay. Önce kolları dikiş yerlerinden kesip çıkardım. Bir tişörtümün kollarından kalıp çıkartarak kolları kısalttım. Bluz üzerime biraz bol geldiği için kol altlarından başlayarak etek ucuna doğru genişleyecek şekilde daralttım. Kolların ucunu zigzag dikişle kapatıp, kolları ekledim. Yaka için önce şekli çizdim, sonra da boncukları üçerli üçerli çizdiğim yerlerden diktim. Etek ucuna da fisto şerit diktim. İşte bu kadar :) 






Yorumlar

  1. Eski halinden çok daha şirin olmuş, elinize sağlık :) Kelime doğrulamayı kaldırırsanız daha çok kişi yorum yazabilir. Bana da beklerim; http://evrimcesanalgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok şekerrr olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. şu ana kadar gördüğüm geri dönüşümlerden en harikası bu galiba, muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  4. Sanal Günlük; çok teşekkür ederim, ayarımı değiştirdim, acemilik olsa gerek :)
    sedacskn; teşekkürler :)
    ozax; tekrar teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir yenileme olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir değişim olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Semi :)

    YanıtlaSil
  8. çok şeker olmuş:) güle güle giy:) tam trendi bir değişim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar