2 Mart 2015 Pazartesi

Şubat Ayı

Şubat ayı! Bu yazımı sana ithaf ediyorum.

Şubat ayı benim için dönüm noktası demektir. Bütün özel, güzel ya da kötü şeyler hep şubatta olur. Blog yazmaya başlamak, işe girmek, farklı bir şehre taşınmak gibi güzel kırılmaların yanında kötü anılar da var. Bu yıl olduğu gibi... 4 yıllık bir dostluğun, arkadaşlığın, yarenliğin bitmesi gibi. Üstelik bu güzel dostluk şubatta başlamıştı. Çok sevdiğim iki iş arkadaşımın bir biri ardına işten ayrılması gibi.. Böyle işte, her şubat benim hayatımda bir şeyler değişir. Ya ben giderim ya da başkaları. 

Tüm bu kötü şeylerin arasında blogum sessiz sedasız 3. yaşını doldurdu. Kutladım diyemem, ben yoktum. Tuğçe yoktu, terzi mankeni yoktu. Dolayısıyla kutlama da yoktu. 

İşte bu süreçte ne instagramda ne blogumda bir şeyler paylaştım, ne de sizleri doğru düzgün takip edebildim.  Yoğun muydum? Hayır değildim. Dedim ya ben yoktum.

Yapmak istediğim çok şey var. Hayalini kurduğum, hedeflediğim, planladığım pek çok şey. Ama şu an mümkün değil. Çünkü tüm bunlar için enerjim yok. 

Neyse ki şubat artık geride kaldı, bir sonraki şubata kadar arkama yaslanıp dinlenebilirim, belki dikişe zaman ayırırım.

Bu iç karartıcı yazımı Ahmet Hamdi Tanpınar'ın bir şiiri ile bitiriyorum.


bir adın kalmalı geriye
bütün kırılmış şeylerin nihayetinde
aynaların ardında sır
yalnızlığın peşinde kuvvet
evet nihayet
bir adın kalmalı geriye
bir de o kahreden gurbet

1 yorum:

  1. Günaydın,
    Demekki tümümüzde aynı şeyler var. Bende geçenlerde 2015 sıkıntılı başladı dedim. Sonra düşününce seneye böyle yakıştırma yapmaya hakkım yok dedim. Vazgeçtim 2015 i yaftalamaktan.

    YanıtlaSil

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...