Mimlendim !



Sevgili Muguet beni mimlemiş :) Kendisine buradan teşekkür ediyorum. Mim'in amacı özgün bir içerik oluşturmak ve blog trafiğini arttırarak bloggerlar arasında sosyalleşmeyi sağlamaktır. Takipçi sayısı 200 ün altında olan yeni bloglar için Liebster award adlı altinda bir destek projesi geliştirilmiş. Muguet beni mimleyerek bana ödül vermiş oldu. Ödülün kuralları gereği şimdi Muguet`in bana sorduğu 11 soruyu yanıtlamam ve kendimle ilgili 11 gerçeği yazmam gerekiyor. Ardından bu mimi 11 bloggera kendi sorularımla yönlendireceğim ve onları, bloglarına bırakacağım yorumlarla haberdar edeceğim :)

Cevaplarım:


- Kendin yap projeleri yapıyor musunuz? 
    Evet, hemde çok severek :)
- İlham kaynağınız?
    Her şeyden ilham alırım, mesela doğadan.
 - Blog açmayı aklınıza getiren ne oldu?
    Dikiş aşkımın içime sığmaması diyebilirim.
- Blog postları yazacağınız zaman tıkandığınız veya ne yazsam ki dediğiniz oluyor mu?
    Çok fazla böyle bir kaygım yok açıkçası. Eğer yeni bir şeyler üretmediysem bloga yazıda yazmıyorum.
-Modanın hangi alanı daha çok ilginizi çekiyor?
    Giyim sanırım :)
- Sizce moda neden bu kadar insan tarafından takip ediliyor?
    Bilemeyeceğim ama insanlar kendilerini bir şekilde ispat etmeye çalışıyorlardır.
- Taksitlenmekten korkmayacağınız ürün?
    Taksitli hiç alışveriş yapmam. Her zaman nakit verir üzerine bir de pazarlık yaparım, en temizi :)
- Ünlü markalardan hangisi sizi daha iyi anlatıyor? 
    Aslında beni anlatan bir marka yok galiba :S
- Kabine girdiniz ve kıyafetinizi denediniz. Vazgeçme sebebiniz ne olur?
   Ya yakışmamıştır ya " ben bunu dikerim yaa" demişimdir ya da dikim hatası görmüşümdür,kalitesizdir.
-Görmeden ölmek istemediğiniz yer neresi?
   Tüm dünyaa :)
- Keşke.. ?
   Keşkem yok, böyle çok mutluyum :)

Gelelim hakkımdaki 11 gerçeğe:

Sigara ve alkol asla kullanmadım, kullanmam da. 
Doğaya fazlasıyla şkünüm.
IELTS diye ingiliz ingilizcesi üzerine kurulu bir sınava hazırlanıyorum.
Hırslı değilim ama azimliyim.
Kıbrıs'ta yaşıyorum ama hiç alışamadım buraya, bir an önce kaçıp kurtulmak istiyorum.
Palyaçolardan korkarım, hem de çok.
Şanslı olmadığımı düşünüyorum.
Kitap okumayı çok severim.
Sıcak sevmem, en sevdiğim mevsim kış.
Matematik seviyorum.
Kolay para harcamam.

Benim sorularım :

Hobi ve fobileriniz neler?
Ne tarz müzikler dinlersiniz?
Son günlerde nasıl vakit geçiriyorsunuz?
Hobilerinizin sizin için önemi nedir? Mesela "yangında ilk kurtarılacak" listesinde midir :)
En son hangi filmi izlediniz/ kitabı okudunuz ?
Hangi renk?
Yaz mı kış mı?
Bilgisayarı açtığınızda ilk ne yaparsınız?
Blog açmaya nasıl karar verdiniz?
Pazar günlerini sever misiniz?
En sık tükettiğiniz kozmetik ürünü? :)



Ve mimlediklerim :)


Yorumlar

  1. Merhaba :)
    Öyle soru cevapları güzel güzel okuyordum. En sonunda kendimi görünce şaşırdım :) daha önce mimlere hiç cevap vermemiştim ama bunu yağacağım sanırım.
    Teşekkürler desteğiniz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,kolay gelsin şimdiden :)

      Sil
  2. Süperrrr, çok teşekkür ederim.En kısa zaman da cevaplandıracağım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, merakla bekliyorum cevaplarınızı :)

      Sil
  3. Teşekkür ederim. İlk defa mimleniyorum:)) En kısa zamanda cevaplayacağım. Çocukları bir uyutayım hele:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin şimdiden size :) merakla bekliyorum cevaplarınızı :)

      Sil
  4. Ben cevapladım blogdan okuyabilirsin :) Hoşçakalll...

    YanıtlaSil
  5. Ay inanmıyorum ilk defa mimlendim :D Kısa zamanda cevaplayacağım inşallah :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) kolay gelsin size, merakla bekliyorum cevaplarınızı :)

      Sil
  6. Teşekkürler ilk defa mimlendim :)) Çok mutluyum:)

    YanıtlaSil
  7. Canımm ya demin gördüm blogunu gezerken benide mimlemişsin ama ilkdefa görüyorum çok saol şimdi sorularına bakıp cevaplayacagım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) rica ederim, kolay gelsin :) bekliyorum cevaplarınızı :)

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar