İkinci mim



Merhabalar :) Sevgili blog arkadaşım dikiş benim işim tarafından ikinci kez mimlendim :) Kendisine çok teşekkür ediyor ve mime geçiyorum :)


1-En çok ne giymeyi seversin?

Converse :) :)

2-En çok sevdiğin yemek?

Her yemeği çok severim ki ben :)

3-Kendine örnek aldığın biri var mı?

Anneciğim ve babacığım.

4-Yaşamak istediğin şehir hangisi ve şuan nerede yaşıyorsun?

Türkiye'de olsun da bacım neresi olursa olsun. Şu an Kıbrıs'ta yaşıyorum.

5-Seni en çok sevindirecek şey nedir?

Yağmur yağsın, güneş açsın ben her türlü sevinirim :) (kendimi polyanna gibi hissettim :))

6-Hobi olarak neler yaparsın?

Dikiş dikerim.

7-Aksesuar olarak en çok neyi tercih edersin?

Metale alerjim olduğu için pek fazla aksesuar tercihim olmuyor ne yazık ki. Ama çok küpem var :)

8-Kıyafetlerinde en çok hangi renkleri kullanırsın?

Pastel tonlar

9-Sizce kaç çocuk?

Oooo naptın ablacım :) Bu soruyu es geçiyorum :)

10-En çok neye kızarsınız?

Uff yalana çok kızarım.

11-Benim bloğum hakkında ne düşünüyorsun????? 

Dikiş projelerine bayılıyorum :) bir de daha çok "yapım aşamaları" tarzında yazılar yazarsan ben ve benim gibi acemiler için çoooook faydalı olur :)


# Eğer beni mimleyen yok, bende mim isterim diyen varsa bu mim size gelsin :)

Yorumlar

  1. Samimi cevapların lçin çok teşekkürler canım,seni tanımak güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben desteğin için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

İsimsiz, eleştiriyi aşan,hakaret içerikli yorumları yayınlamıyorum.
Teşekkürler.

Popüler Yayınlar